neděle 30. srpna 2015

#61 Slavnostní drink - Narozeninové smoothie

Jako předposlední úkol velké prázdninové výzvy si pro nás Florentýna připravila slavnostní drink. Musí být hoden poslední prázdninové neděle a musíme ho připravit osobně. My jsme dneska slavili Týnčiny druhé narozeniny, takže žádný problém :)
Umíchala jsem trojbarevné smoothie ozdobené melounem. Červená část je banán s malinami, oranžová je banán s mandarinkou a meruňkou a žlutá je banán s ananasem. Do skleničky jsem přidávala vrstvy opatrně lžící, aby se nepromíchaly. Je lepší přidávat k okrajům, ne doprostřed., pak jsou vrstvy zvenčí líp oddělené. Hvězdička jsem udělala vykrajovačkou na cukroví. Šlo to krásně, jen je třeba ukrojit plátek o něco slabší, než je výška formičky. To mi nejdřív nedošlo a musela jsem předělávat :D






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.