neděle 16. srpna 2015

#47 Upečte vánoční perníčky

Dneska si pro nás připravila Florentýna drsnou výzvu - upéct si vánoční perníčky a udělat si strejčka na zimu. Po dlouhé době tedy bez bodu. Tohle na dovolené fakt nedám :( Musím si počkat na žolíka

AKTUALIZACE 29. 8.

na dnešek nám Florentýna nadělila ještě jednoho, posledního žolíka. Takže hurá do toho, půl je hotovo :)
Těsně před půlnocí ještě peču perníčky. Použila jsem sušenkové vykrajovačky, protože v poslední době jsem neměla na zdobení perníčků vůbec před Vánoci čas. Takhle je jen vytáhnu a bude. Pokud to tedy přežijou ve sklepě bez úhony. Měly by. jsem zvědavá, takhle dlouho jsem ještě nikdy perníčky neskladovala.
Pekla jsem podle receptu z Vánoční kuchařky pro dceru - perníčky, které potřebují odležet. Ochutnat kvůli dietě nemůžu, ale na Vánoce si už, doufám, dám :)


Perníčky ještě před pečením. Hotové sem dám až zítra. Do půlnoci bych to už nestihla :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.