sobota 22. srpna 2015

# 53 Nácvik na finále - Kuře, rajčata a tymián

Velká prázdninová výzva s Florentýnou se pomalu blíží do finále a tak jsme dnes dostali za úkol trochu potrénovat na případný finálový rozstřel. Ten bude spočívat v tom, že adepti dostanou seznam 5 ingrediencí, ze kterých mají připravit jídlo. Nejlepší vyhraje.

Já se na adepta na finále úplně necítím. Něco mi chybí a nevím, jestli mi všechny úkoly budou uznány jako splněné, když jsem to kolikrát potila horko těžko v provizoriu na dovolené nebo na chalupě. Ale to nevadí, dotáhnu to až do konce :)

Dnešní úkol tedy byl připravit jídlo, které bude obsahovat kuře, rajčata a tymián v jakékoli podobě. Pro mě úkol snadný, protože mi to voní Itálií a tu já na talíři velmi můžu. Můj ze všech nejlepší si ale přál k večeři těstovinový salát, tak bylo rozhodnuto. Salát jsem dělala z celozrnných těstovin, abych si ho taky mohla užít. Na dovolené teď bylo bílé mouky až až a i když jsem se držela a sladkému se vyhýbala, jak čert kříži, k ideálu to mělo daleko. Holt když si někdo navymýšlí dietu bez masa, mouky a mléka, nejednomu závodkovému kuchaři to lehce zamotá hlavu...

Do salátu přišlo krom těstovin samozřejmě to kuře (osmahnuté stehenní řízky na kostičky), spousta čerstvé zeleniny (rajčata, okurka, papriky), sterilovaná kukuřice a zálivka ze zakysané smetany s troškou česneku a bylinek. Do zálivky přišel i čerstvý tymián z balkonu.

Chutnalo :)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.