středa 12. srpna 2015

#43 Vyskoušejte něco zadělávaného - Zadělávaná brokolice

První úkol Velké letní výzvy s Florentýnou, který mě vyloženě nepotěšil a nesedl mi. Zadělávané cokoli už odmala nemusím - kaldoun, zadělávané plíčky, ledvinky... ale ani zadělávanou zeleninu. Ať je to udělané sebelíp, pořád mi to evokuje školní jídelnu a prostě ne. Sním to, ale umím si představit několik lepších způsobů, jak danou surovinu připravit. Navíc na maso v létě nemám chuť a mouku ani mléko nebo smetanu teď nemůžu. Takže jo, výzva je výzva, splnila jsem (nebo jsme se o to aspoň pokusila), děti mají na zítřek oběd hotový. Ale já si dám něco jiného.

Fotka jen z mobilu, baterka ve foťáku chcípla a já jsem si na chalupu nevzala náhradní :-/



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.