středa 5. srpna 2015

#36 Dejte si kaši - Bramborovo-mrkvová kaše

Další úkol Velké letní výzvy s Florentýnou za námi. Dnes jsme dostali za úkol dát si kaši. Ne jen uvařit, ale i si ji dát. S tím nemám problém. Já mám problém spíš nedat si ji, nedojíst po dětech krupicajdu (naposledy jsme ji měli včera :D )...
V ledničce byl poslední kousek uzeného, který jsme měli dřív se špenátem. Uvařila jsem nám k němu bramborovo-mrkvovou kaši. Mám tyhle kombinované bramborové kaše moc ráda. Klasickou bramborovu, do které se po ušlehání přidá spařený hrášek, bramborovou s celerem, s červenou řepou, s mrkví, s petrželí...  Co je zrovna doma. A hlavně s máslem. Pochutnaly jsme si obě, Týnka si kaši dokonce přidala, což u ní nebývá zvykem. Až jsem zírala :)
Výzvě by víc slušela třeba nastavovaná kaše (bramborová s kroupami, česnekem a majoránkou), hrachová kaše nebo tak něco. Ale na nastavovačku jsem si vzpomněla až příliš pozdě a dnešní den byl co do vaření dost v poklusu. Takže žádné extra vyvařování, jen obvyklá všednodenní rychlovka pro dvě.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.