úterý 11. srpna 2015

#42 Vzdejte čest znojemské okurce

Vtipný úkol jsme dnes dostali od Florentýny - připravit jídlo s použitím nakládaček. Ideálně znojemských. Ty nemáme, jsme na chalupě a máme domácí.

Hned ráno jsem si dala okurky ke snídani a z hlavy jsem nemohla dostat "každý ráno po burčáku tradiční mám snídani, snídám tři okurky v láku, třesou se mi na dlani" (pro nechápající - to je z písničky od Palečka a Janíka, třeba tady). Pak jsem ale v komentářích vyčetla, že okurka jako ozdoba nestačí. Tak tedy ještě druhý pokus - půlnoční plněná vejce :)




1 komentář:

  1. Tuším sme dnes mnohí "stíhali" pred polnocou. :)
    Pokojnú noc a nech sa darí naďalej! Leti.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.