pondělí 10. srpna 2015

#41 Pod bodem mrazu - Melounový sorbet s mátou

Dnes si pro nás Florentýna připravila poměrně snadný úkol – dát si k jídlu cokoli mraženého. Domácí zmrzlina se nabízí. Protože jsem jich ale vyzkoušela už několik, rozhodla jsem se pro něco nového a pokusila jsem se o sorbet. Na to, že nemám k dispozici zmrzlinovač ani pořádného robota, se to celkem podařilo :)

Prostě jsem jen namrazila kostky melounu, přidala trošku vody a rozmixovala. Sorbet jsme si dali s mátou. Nesladila jsem, nepoužila jsem cukerný rozvar, jak se správně do sorbetů má. Jednak byl meloun sám o sobě sladký dost a jednak mám teď cukr zakázaný.
Sorbet byl vynikající, osvěžující. Už se těším, až si ho zkusím udělat i ve zmrzlinovači. Jendou, ve větší kuchyni. Příští léto to ale asi ještě nebude…






Chutnalo :)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.