středa 19. srpna 2015

#50 Ovocný salat

Máme tu jubilejní úkol Velké letní výzvy s Florentýnou a o pět stál za to :) Slavnostní ovocný salát, který bude vypadat dostatečně velkolepě, dam si ho s minimálně jednou dalsi osobou a bude mít zálivku (šťáva z kompotu nestačí).
Úkol krásný, snadný, ne až tak uprostřed Jizerských hor (nebo Krkonoš?) a když nesmím cukr...
Vyrazili jsme dnes do Jiřetína pod  Bukovou do muzea výroby hraček, tak jsme cestou zkusili pořídit nějaké suroviny. Na chalupě jsem pak rybičkou pižlala ovoce a v hrníčku na kafe Michala zálivku z jogurtu a sušených švestek. Pak jsem několik dlouhých minut zkoušela najít nějaké jedlé kytky na ozdobu. Našla jsem 8 sedmikrásek. Tak jsem aspoň poskládala ptáčka z kapesníku. Prostě pokus o vytvoření slavnostního ovocného salátu v polních podmínkách. Chutnal ale opravdu senzačně.
A fotky o pět z mobilu, přenos mezi foťákem a tabletem mi nefunguje :(





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.