pátek 14. srpna 2015

#45 Páteční ryba - Rybičková pomazánka

Dnes si pro nás Florentýna vymyslela přípravu ryb - dát si rybu na libovolný způsob. Pro mě snadný úkol. Ryby milujeme všichni včetně dětí a na talíři si je užíváme. Na dnešní večeři si můj nejlepší ze všech objednal rybičkovou pomazánku. Je to pro něj nej pomazánka a když plánuju pomazánku k večeři, vždycky chce právě rybičkovku.

Za život jsem ochutnala mraky verzí od senzačních až po téměř nepoživatelné. Ta naše má tvarohový základ a nemusí se do ní přidávat žádný tuk. Já dávám na vaničku tvarohu tak centimetr změklého másla, vyšlehám, přidám lžíci plnotučné hořčice, 2 větší jemně nasekané nebo nastrouhané kyselé okurky, na drobno nakrájenou menší cibuli a maso z jedné uzené makrely.
Hodně lidí dělá pomazánku z olejovek. Mně ale daleko víc chutná právě z uzené. Bohužel ani ta nemusí být vždycky dobrá. Důkazem toho budiž, že manžel dnes musel pro rybu dvakrát. Ta první, ač měla ještě týden to expirace, byla zkažená :-/





Tady důkaz, že je pomazánka opravdu rybí, a můj dietářský talíř s namazanými knackebroty :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.