čtvrtek 13. srpna 2015

#20 Návštěva trhu

Dneska nám Florentýna v rámci Velké prázdninové výzvy nadělila žolíka. Čekala jsem na něj toužebně několik týdnů. Chybí mi totiž pár úkolů a největší strašák je kupodivu návštěva trhu. Tenhle úkol totiž vyšel časově hrozně nešťastně. Byl na něj sice skoro týden, ale z počátku toho týdne byly takové pařáky, že jsme odmítla s dětmi cestovat do rozpáleného centra Prahy jen kvůli splnění úkolu. A druhou půlku týdne jsme byli a dovolené. Manžel můj nejlepší ze všech mi našel, že v sobotu (poslední den, kdy bylo možné trh navštívit), má být farmářský trh v Českém Krumlově. tak jsme si z Lipna udělali výlet tam. V podstatě jen kvůli tomu trhu. Na místě jsme ale nenašli nic a dozvěděli se, že trh tam sice býval, ale naposledy v roce 2011. Nikdo se neobtěžoval aktualizovat web... :-/
Výlet byl nádherný, moc jsme si ho užili, děti vydržely hodiny mávat na vodáky a radovat se, že na každé "ahoooj" někdo odpoví, nebo se čílit, že na žádné "pá pá" se neozve nic :D Takže i když splnění úkolu jsem si započítat nemohla, den započítaný máme.

No a dnes konečně máme žolíka, kterého na ten trh můžu použít. Jenže kde shánět trh ve čtvrtek v okolí naší chalupy. Ale štěstí mi přálo, v Dačicích jsme  potkali několik stánků s ovocem a zeleninou (stánků je tam mnohem víc, ale vesměs s vietnamským zbožím všeho druhu, což se, hádám, nepočítá :)). Koupili jsme si švestky, jablíčka a výborná  zralá rajčata, pohovořili o zavařování okurek (měli všechny potřebné suroviny na zavařování včetně čerstvého kopru a papriček) a zejména o vosách, kterých je letos neskutečně moc a některé bedýnky s ovocem vypadaly celkem nebezpečně.

Takže dnes mám splněno dvojmo a mám ze sebe radost :)

Na fotce je moje malá pomocnice. Paní prodavačka se fotit nedala

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.