pátek 28. srpna 2015

#59 Čerstvá kukuřice - Krémová kukuřičná polévka

Na dnešek si pro nás Florentýna přichystala za úkol dát si v libovolné podobě čerstvou kukuřici. Nejraději ji máme jen uvařenou v osolené vodě a já ještě přelitou máslem. To jsme ale měli včera a podruhé by mi to u rodinky neprošlo. Tak jsem se rozhodla vyzkoušet krémovou kukuřičnou polévku. Vaří se úplně stejně jako všechny krémové polévky - zpěnit cibulku na másle, přidat zeleninu, zalít vodou, uvařit do měkka, rozmixovat a případně přepasírovat. To je zrovna u kukuřičné fakt nutnost. Dá se udělat se slaninou a česnekem, s tabascem nebo jen tak. Pokud chcete polévku smetanovou, přidejte šlehačku hned na začátku vaření do studené vody, funguje to líp než když se přidá až v závěru.
Polévka byla fajn, dětem bude určitě chutnat (jako ostatně všechny polévky :)

Barva mi vyšla a fotce o něco jedovatější, než byla v reálu. 


Důkaz, že jsem vařila opravdu z čerstvé kukuřice a ne z plechovky :)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.