čtvrtek 13. srpna 2015

#44 Udělejte si pořádek v koření

Po včerejším zadělávání, které mi nebylo zrovna po vůli, mi dnešní úkol od Florentýny přišel velmi vhod. Jsme zas na skok doma (i když na chalupě by taky bylo určitě co rovnat) a spížní skříň se snažím kvůli molům udržovat čistou a přehlednou průběžně. Takže to bylo jen takové šup šup, projít koření, vyházet prošlé (i když uklízím pravidelně, stejně jsem pár sáčků z roku půl našla, asi moje dědičná záliba v překládání věcí z místa na místo, místo radikálního třídění...). Aby to aspoň trochu stálo za to, prošla jsem rovnou i poličku s moukami a spol., poličku se všemi suchými surovinami a poličku s kávou, čajem, kakaem a přísadami do pečení. Jo, velká spížní skříň je pro mě nutnost :) Máme kuchyň z Ikea a jejich spížní skříň s výsuvy je naprosto dokonalá. Skoro každý, kdo vaří, mi ji v dobrém závidí :)

Takže dnes splněno :)





kořenky z ikea, štítky tady

2 komentáře:

  1. Dobrý den,
    velmi se mi líbí Vaše štíštky na kořenkách. Ty jste si vyráběla sama? Nebo jste je koupila?

    Děkuji
    Bochezová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen velmi částečně. Stáhla jsem si předlohy v pdf z http://www.worldlabel.com/, vyplnila popisky, vytiskla, vyřízla na plotru (abych to nemusela všechno vystřihovat ručně a hotovo :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.