úterý 7. července 2015

#7 3x zelenina

Dnešní úkol Velké prázdninové výzvy s Florentýnou byl pro mě super easy, úplně zadarmo, splněn dokonce dvojnásobně :)
Snězte 3 různé druhy zeleniny. Ne nutně v jednom jídle, prostě 3 různé. Zeleninu můžu, v těchhle vedrech dvojnásob. Vyfotila jsem letní zeleninový salát, který jsme měly s kamarádkami na dnešní garden party. Krom salátu, rajčat, okurky a papriky jsem měla ještě k večeři noky se špenátem, tak to máme navíc ještě špenát a jarní cibulku.





Škoda jen, že včerejší žolík se nevydařil. Úkol (připravit si jdlo venku) jsem splnila, ale před půlnocí zklamala technika a nepodařilo se mi včas nahrát fotku z mobilu :-/ Tak snad příště. #4 tak zůstává zatím nepokořeno. Ale to dám :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.