sobota 4. července 2015

#4 Jídlo venku

Čtvrtý úkol Velké letní výzvy s Florentýnou - Připravte si jídlo venku

Dnes poprvé nesplněno. Jsme na každoroční Křesťanské konferenci a prostě nebylo kdy a jak :( V okolí není, kde si koupit suroviny, ráno jsem ještě nevěděla, co bude za úkol. Zvládli jsme akorát sendvič na benzínce po cestě a to se, jaksi, nepočítá...
Tak snad bude nějaká bonusová příležitost, jak úkol splnit aspoň zpětně. Piknikování totiž miluju.



Doufám, že zítra to bude lepší. Už se těším :)

Aktualizace 14. 7.

Součástí dnešního úkolu byl žolík, který umožňuje doplnit nějaký z chybějících úkolů. Mně chybí akorát jeden, jídlo venku. Při prvním žolíku jsme si udělali piknik, ale na poslední chvíli selhala technika a nepodařilo se mi stáhnout fotky včas :(

Dnes byla technika připravená, ale den blbec. Rozbila jsem si telefon (opět, ach jo). Hoši z přepravní služby dorazili pro plánovaný svoz balíků o 2 hodiny později, takže jsme se dostala do časové tísně. Jídlo na svačinu na cestu zpět jsem zapomněla doma. Cestou do školky jsem píchla kolo a poslední kilometr musel kolo tlačit a Týnu nést na koni a vidina cesty s píchlým kolem a oběma dětmi domů (je to asi 5 km) mě připravila o poslední chuť k pinknikové improvizaci. Nakonec jsme si udělali aspoň sváču ve školce. Jídlo to je, venku to taky je :) 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.