úterý 21. července 2015

#21 Jedlé květy - Mrkvový salát se sedmikráskami

Dnešní úkol Velké prázdninové výzvy s Florentýnou byl skutečná výzva. Ozdobit si jídlo jedlými květy. Ne, že bych s květy na talíři měla až takový problém. Potíž byla, kde je sehnat. Pažitka má květy dávno pryč, majoránku mám letos bídnou, bazalku a šalvěj pravidelně zaštipuju při prvním náznaku poupat. Jediné, co kvete, je oregáno, ale těch květů je ta málo, že by to nebyla žádná výzva. Sehnat jedlé květy po obchodech, na to nemám v tomhle vedru morál. Nenapadl mě nikdo, u koho bych mohla něco vyžebrat. Tak leda sehnat pár sedmikrásek, těm věřím :) Jenže je takové sucho, že trávníky jsou žluté. Takže nakonec nejtěžší úkol bylo ty sedmikrásky někde najít :) Ale podařilo se a udělala jsem si ozdobený mrkvový salát.

Vypadá to na misce skutečně krásně. Chuťově sedmikrásky nejsou žádný zázrak, ale špatné taky ne. Potěšilo mě ale zjištění, že jsou opravdu bez problémů poživatelné a vychutnatelné. Takže mám nový způsob, jak zdobit jídlo na talíři, hlavně na jaře. Už aby byl taky nějaký ten vlastní trávník, kam bychom na ně mohli chodit...




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.