čtvrtek 16. července 2015

#16 Použijte mixér - Domácí nugeta

Dnešní úkol letní výzvy s Florentýnou byl super easy - použít mixér, osobně, k čemukoli. Před nějakou dobou jsem se nechala kamarádkami navnadit a koupila Nutri bullet na smoothies. A ač je to celkem drahý krám, nelituju. Krom smoothíček dělám burákové máslo, domácí zmrzliny, sekám oříšky... Je to fajn pomocník při boji s nechutenstvím, kdy uvařit a následně sníst celé jídlo je příliš velké sousto, ale vypít smoothie se dá.
Dneska jsem se pustila do úkolu dlouho odkládaného, udělala jsem zas po dlouhé době domácí nugetu. Vzpomínáte si? Byla jemná, hladká, buráková... a jedli jsme ji plastovou lžičkou z plastové vaničky. Domácí je ještě lepí. Fakt :)





Domácí nugeta

Použila jsem kupované pražené solené arašídy. Můžete samozřejmě použít i nesolené. Ty jsem rozmixovala na kaši (řiďte se možnostmi vašeho mixéru, ne všechny dokážou rozmixovat oříšky). Ke vzniklé kaši jsem přidala lžíci hořkého kakaa Valhrona (dejte klidně jakékoli jiné hořké kakao, Valhrona je ale super :), lžíci kokosového oleje (dala jsem rafinovaný bez vůně, můžete ale použít i jakýkoli jiný rostlinný olej) a osladila javorovým sirupem (můžete dát cokoli sladkého, klidně i obyčejný cukr). Výslednou konzistenci to chce vychytat, aby to bylo mazlavé a natíratelné.

Svoji domácí nugetu mixuju jen mírně, stoprocentní hladkost není moje priorita. Stejně většinu sním lžičkou rovnou ze skleničky...

1 komentář:

  1. No, v kombinaci s dnešním článkem od Florentýny o domácích loupáčcích mi začínají do klávesnice ukapávat sliny :-))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.