pondělí 27. července 2015

#27 Nová zálivka - Zálivka 1000 ostrovů

Máme tu další úkol Velké prázdninové výzvy s Florentýnou - tentokrát naučit se novou zálivku. Úkol příjemný, nijak zvlášť náročný a přesto vítaný. Dělám jen takové ty klasiky vinaigrette s různými obměnami, medovou s francouzskou hořčicí nebo třeba zálivku z čerstvého sýra. Na těstovinový salát zálivku z jogurtu, zakysané smetany, česneku a bylinkové soli... Výzvu vyzkoušet něco nového tedy vítám a vyzkoušela jsem udělat zálivku 1000 ostrovů. Tu totiž znám jen ze sáčku a moje ambice je kupované zálivky ze sáčky (takové ty, co se smíchají s olejem, vodou a octem) úplně odbourat a přesvědčit všechny spolustolovníky, že domácí je prostě lepší. To ovšem opravdu musí být lepší, žeano :)

Variant na 1000 ostrovů jsem našla hned několik, tak jsem vyzkoušela verzi od Florentýny. A byla moc fajn. Fotogenická tedy moc není, ale chuť je velmi příjemná, svěží a nová. Určitě se u nás ustálí :)





Zálivka 1000 ostrovů

Smíchala jsem 4 lžíce majonézy, lžíci rajského protlaku, 2 oloupané a na jemno nasekané kyselé okurky a asi lžíci láku z okurek. Umíchala jsem zálivku a tu jsem smíchala s ledovým salátem. Toť vše :)

A co vy? Jaká je vaše oblíbená zálivka? A jakou byste vyzkoušeli, kdybyste, tak jako já, měli za úkol vyzkoušet nějakou novou?


PS: Kdo sledujete moje letní snažení, tak jsme si možná všimli, že 3 úkoly chybí. Byli jsme teď na dovolené a některé úkoly byly mimo možnosti nejen mé, ale i mého připojení k internetu. Tak mi držte palce, ať to zvládnu dohnat pomocí žolíků :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.