středa 15. července 2015

#15 Káva zase jinak

Dnešní úkol Velké letní výzvy s Florentýnou mě nadchl :) Dejte si kávu v takové podobě nebo úpravě, v jaké jste ji ještě nikdy neměli. Co může být lepší výzva? Bohužel den se vyvíjel trochu jinak, než jsem si naplánovala. Většinu jsme ho strávily s Týnkou čekáním na úřadu práce, byly jsme tam skoro 4 hodiny. Šílenost... Takže místo vymýšlení báječného desertu s kávovou příchutí jsem si dala jednu ledovou kávu (obyčejnou ledovou kávu jsem kupodivu nikdy neměla, vždycky si dávám frappe nebo kávu se zmrzlinou) a dortík s kávovým korpusem za odměnu, že jsem to přežila.
Fotka špatná, špatná. Nějak jsem zatím nepřišla na chuť focení na mobil na veřejnosti a ten spěch je dosti znát. Ale dortík byl super :)




Teď už je na dobrou čerstvou kávu pozdě, ale zítra si umelu zrnkovou kávu, kterou jsem si nedávno koupila, protože krásně voněla (nějaká jihoamerická Finca el Picon) a ze sedliny si upatlám peeling :) 
Kafe, ou jé :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.