úterý 5. dubna 2016

Těhotenská tunika

Ve třetím těhotenství si konečně dopřávám - ušila jsem si první těhotenskou věc v životě :) Teda, ona ta tunika není vyloženě těhotenská, střih půjde nosit bez obtíží i později. To bych nebyla já, věci na jedno použití nemám ráda. Tahle půjde pohodlně použít i po čas kojení a ještě zamaskuje případnou klokaní kapsičku ;)

Ještě tak 5 dalších triček a začnu mít pocit, že mám co na sebe :D

Úplety jsou z kolekce FiveO´Clock od Hamburger Liebe. Ten větší vzor má hrdé jméno More Please. Tak já bych s dovolením raději míň než víc :D









Střih: Meghan Peasant Dress od Sis Boom (např. tady)
Materiál: úplet od Hamburger Liebe z kolekce Five O´Clock (k vidění tady, ale jestli je ještě někde k dostání, to netuším. Já mám od Terstry.)

2 komentáře:

  1. Tunika je moc pěkná :-). Hm, taky jsem si říkala, jak si v třetím těhotenství konečně ušiju něco pro sebe (i když pravda, v druhém jsem si ušila noční košili s výstřihem přizpůsobeným na kojení, ale taky nositelnou i normálně).... No, termín porodu mám za měsíc, ušitého nic ani pro sebe, ani pro miminko. Ale třeba ještě něco stihnu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezky zvýrazňuje :) Ať se daří. Lenka

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.