středa 7. října 2015

Výsledky Velké prázdninové výzvy jsou tu!

Takže výsledky jsou tu a v drsné konkurenci moje vepřová pečeně obstála více než dobře. Se ztrátou dvou bodíků jsem skončila spolu s dalšími 3 účastnicemi na celkovém třetím místě. Jsem na sebe hodně, hodně hrdá :) Zdá se, že být kuchař - teoretik, není až tak špatná věc :D No a samozřejmě trocha té blogerské praxe taky přišla vhod :)

Já totiž strašně miluju čtení kuchařek, ale reálné vaření až tak neoblibuju. Nebo lépe, hrozně ráda vařím a hlavně peču, když mám na to čas a prostor. Většinu dní jsem ale v poklusu a vaření šidím. celkově mě letní výzva dost nakopla, často to bylo o překonávání sama sebe, své pohodlnosti a lenosti, zkoušení nových věcí, posouvání limitů... A o to šlo. Chvíli jsem zvažovala, že finále vzdám, ani ne tak kvůli tomu, že by to bylo neřešitelné, ale jednoduše proto, že maso prostě nemám ráda, víc si vychutnám brokolici. A hlavní strávník byl v době finále za oceánem. Ale jelikož nejsme všichni stejní a hodí se mít v repertoáru i jiné věci, než tu brokolici, vzala jsem to jako příležitost natrénovat sváteční menu pro širší rodinu nebo přátele a jsem si jistá, že s tímhle zaručeně sklidím ovace :)


zdroj: vyzva.kucharkaprodceru.cz

2 komentáře:

  1. :-) niekto sa cez prázdniny rozhodne nenudil ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji! Jak ke krásnému 3. místu, tak k odhodlání a vůli!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.