úterý 27. října 2015

Dámské merino tričko do podzimních dní

Poslední z řady triček, kterými jsem se odměnila začátkem října, bylo z merina s elastanem od Terstry. Kamarádka Marky si objednala merinový komplet pro svého malinkého synka, tak jsem při té příležitosti střihla na jedno dospělé a dvě dětská a podvlíkačky pro Vojtu do lesní školky. Když už, tak už. A 3 metry merina jsou v čudu :D

Takže tady to moje, velmi silně inspirované šicí známou Katkou, která navíc šije super barefootové bačkory pro děti i dospělé. Na ty své nedám dopustit :)















Lemování trička je udělané jednoduše střiženým proužkem, po vyprání se krásně zakroutilo. Na fotkách to zatím vidět příliš není. Musíte tedy zapojit fantazii :) Použila jsem tenhle způsob zalemování už dřív na tuničkách a líbí se mi, tak proto.

Komplet pro miminko a trička pro Vojtu zase někdy příště :)




3 komentáře:

  1. Krásné! Ale já pořád čekám, kdy přidáte něco pro dospělé na váš fler :-). Času je asi málo, že?

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné, máte opravdu cit pro kombinaci vzorů a barev. Určitě je pěkně teplé. A jak se z toho šije? Není to moc "neposlušné"?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šilo se úplně v pohodě. Tohle merino s elastanem drží hezky tvar a s overlockem to je úplně v pohodě :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.