pondělí 9. září 2013

Síťky na všechno možné

Jeden z posledních předporodních bodů na šicím seznamu byla síťka do koše na špinavé plínky. A když už jsem byla v tom, vznikly rovnou i další pytlíčky různých velikostí na různé drobnosti. Zatím tedy máme síťku na hračky do vany, pytlíčky na moje vložky do podprsenky, na látkové vložky a na látkové ubrousky. Určitě bych jich ale užila ještě víc.




Materiál je síťovaná podšívkovina z galanterie a polyesterová textilní šňůra. Měla jsem síťku ze staré záclony, ale moc nevydržela a párala se. Tohle zatím drží výborně. Sešívala jsem na overlocku, tunýlek jsem šila na rovnostehu, obojí šlo pěkně a bez problémů. Přesto se vloudila drobná chybka - dírky pro provlečení šňůrky je třeba udělat sirkou nebo zapalovačem, aby se okraje zatavily. Já jsem je prostříhla a trochu se pářou. Takže příště...

Několik metrů síťoviny určitě brzy přibyde do mojí syslírny a síťky na všechno možné zařadím do svojí šicí nabídky. O tuhle dokonalou vychytávku nemůžu nikoho připravit :)

Ještě mě čeká černá síťka na hračky na písek. Ta ale bude muset být trochu víc vychytaná, aby šla připevnit hezky na kočárek. A možná nějaká síťka na pláštěnku a další nesmysly, co nemám v kočárku kam dát...

A příští příspěvek už snad bude zase o nějakých aktuálních šicích počinech. Pomalu začínám překonávat poporodní lenoru :)

1 komentář:

  1. jé, síťovka na hračky na písek je super nápad. už se těším na návod :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.