pátek 17. srpna 2012

Začátek

Jsem "nakopávač". Mám tisíce nápadů, co bych mohla udělat a do čeho se pustit, ale málo co z toho uvedu do praxe. Strašně snadno se nadchnu pro novou věc, ale když dojde na realizaci, můj elán mě jaksi opustí a já se zas nadchnu pro něco nového.
Jsem teoretik. Každý týden mám nový nápad, co udělám se svým životem. Teoreticky bych jich potřebovala asi tak padesát, ale v praxi mám někdy problém naplnit i ten jeden, co mám...
Už nějakou dobu nosím v hlavě myšlenku na psaní blogu, ale pořád jsem se nemohla dokopat k tomu, abych aspoň nějak začala. Až jsem při brouzdání po internetu narazila na projekt "101 za 1001" a bylo mi hned jasné, že to je to, co potřebuju. Nějaký plán, podle kterého bych mohla postupovat. A hned mi taky bylo jasné, co by byl můj úkol  #1 - Začít psát blog.
Takže tady je. Bude o mně a o tom, co mě baví. O šití pro malého chlapečka, o látkových plínkách, o mých pokusech žít tak, aby to bylo o něco přátelštější k naší Zemi a kdo ví, kam se to časem vyvine :)

1 komentář:

  1. Jito, parada! Gratuluju ke krasnemu blogu. Me to taky strasne bavi, ale nejsem dusledna v pravidelnosti prispevku - tedy lepe receno, mam to jako narazovy konicek, ktery prave spi...
    Snad se jim nekdy taky budu moct chlubit :)
    Mej se hezky,
    Pa Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.