sobota 11. března 2017

Softshellky s ještěrkami

Děti vyrostly ze softshellek, je potřeba rychle doplnit zásoby. Jaro vtrhlo dřív, než jsem ho čekala (ne, že bych mu to měla za zlé :), zastihlo mě nepřipravenou. takže kalhoty jen úplně jednoduché, bez různých vychytávek. Prostě takové, abych je stihla za dva večery. Víc na to nemám a i tak to trvalo skoro týden...

S růžovou a motýlky pro Týnku, vepředu s reflexní paspulkou, reflexky jsem dala i zezadu nohavic, nahoře i dole do gumy. Mám to tak nejraději. Všechno drží, kde má, kalhoty nelezou (ve větších velikostech se mi náplet z tohoto důvodu neosvědčil), navíc díky gumě v délce nohavic je možné ušít kalhoty delší a tím pádem trochu dýl vydrží. Náplet v délce nohavic vyloženě nemám ráda a nedávám ho tam nikdy. 

Použila jsem střih z Ottobre, který se mi osvědčil už dříve na kalhotách pro Vojtíka a použila jsem ho i teď na Vojtovy softshellky. Týna je drobnější a štíhlejší, takže jsem střih mírně zúžila. Vnější linie jsem střihla bez přídavku na švy, vyšlo to akorát. Pověšené kalhoty nevypadají nic moc, ale na těle vypadají moc dobře. Tak akorát štíhlé, aby to odpovídalo současné módě štíhlých nohavic, a tak akorát široké, aby to bylo k nošení, neomezovalo v pohybu a umožňovalo nosit kalhoty přes leginy nebo podvlíkačky, což je do lesní školky potřeba.










Střih: č. 18 z ottobre 1/2014 (k dostání na Pattistudio
Materiál: softshell z dávných zásob, takže už netuším, odkud byl. Ještěrky byly od mamaDory 

4 komentáře:

  1. Krásný holčičí, ať se dobře nosí!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné i bez vychytávek. Možná o to krásnější. Taky jdu šít softheláky pro nejmenšího. na jedny mám nastříháno, ale rovnu ušiju i větší velikost, ať to na podzim nemusím dělt znovu.

    OdpovědětVymazat
  3. pěkné.. já naopak ráda náplety ;-) líbí se mi ty motýlci moc ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. mas je krasne.. ja siju bez strihu a je to blby :D takze prave cekam na ten od caramilly a doufam, ze se mi take zadari..

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.