středa 29. března 2017

Třicet tři

Před měsícem (na den přesně) jsem (ne)měla narozeniny. Jako každoročně - o rok starší a opět žádné narozeniny. Ještě že aspoň čas od času nějaké mívám :D

Dostala jsem spoustu krásných dárků, užila si hned několik oslav (to je jedna z mnoha výhod velkých rodin - vždycky se slaví na etapy, tak má člověk narozeniny třeba měsíc).


Jedna z výhod slavení narozenin o měsíc později - mám plný byt nádherných tulipánů :)

Cedule od muže

A lego od dětí. Všichni přeci rádi dostávají lego :) Strašně bych chtěla jednou vyrazit po Evropě s karavanem, tak jsem dostala aspoň legový

Moje rodina ví, že ráda dostávám dárky, které si přeju :) 

Ne všechny dárky jsem fotila, ale za všechny jsem vděčná. Nejvděčnější jsem ale stejně za manžela, děti a celou rodinu. Za vztahy, které fungují, za báječné kamarádky, náš sbor, kde máme duchovní rodinu.... že se všichni máme a je nám fajn.

1 komentář:

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.