středa 15. března 2017

Mikina s hrochem

Určitě znáte tu situaci, kdy potřebujete něco udělat, ale máte náladu na všechno jiné. Stává se mi to se vším, i se šitím. Děti potřebovaly nepromokavé kalhoty do školky, teplé mikiny, tepláky, leginy a podvlíkačky, já nějaká trička... A místo toho jsem se pustila do třpytivé mikiny s volánkem pro Týnku, protože jsem na to prostě měla chuť :) Čas od času se takhle odměňuju a ušiju něco prostě jen tak, že se mi chce, aniž by to bylo třeba. Je to osvěžující a připomíná mi to, že šití je hlavně koníček, relaxace a seberealizace a ne jen práce a něco, co je potřeba.

A tak má Týnka novou mikinku. Je úplně obyčejná, v těle trochu volnější (jakoby over-sized), v délce s volánkem a hlavně třpytivá :) Vypadá hezky k užším kalhotám, ale i k sukni. Fotila jsem opět jen na ramínku. Jak děti rostou, mám čím dál menší chuť připravovat je o jejich soukromí a věšet jejich fotky na internet, i když fotky oblečených kousků a roztomilých tvářiček jsou tak hezké. Ale přeci jen jsou to jejich tvářičky... Třeba postupně ovládnu focení oblečení v přírodě, Fler jasně dokazuje, že není třeba modelů a modelek, aby fotky oblečení byly krásné a zajímavé. Zas další výzva :)








Mikina je šitá z tenčí elastické teplákoviny, která je od výrobce dodávaná jako panel - část zabírá obrázek, zbytek šíře látky potom vzorek (kapičky). Jeden panel má na výšku asi 60cm, což mi pohodlně vyšlo na mikinku o velikosti 98/104. Myslím, že by se vešla až do vel. 110 - 116 podle konkrétního řešení.


Černý volánek na bílém pozadí se opravdu špatně fotí :) Je šitý stejně jako náplety z žebrového patentu.


Třpytivý je deštník, proužky na hroším tričku a některé kapičky


Střih: č. 17 z Ottobre 6/2014 (k dostání na pattistudio.cz)
Materiál: elastická teplákovina v biokvalitě od Lillestoff, kupovaná u Terstry


2 komentáře:

  1. Krásná,na jaro dokonalá :-)Mám to stejně,někdy musím úplně odbočit a udělat si něco pro svůj dobrej pocit stačí maličkost :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.