čtvrtek 14. května 2015

Moje první nažehlovačky

K Vánocům jsem dostala parádní mašinku - plotter na vyřezávání všeho možného. Nažehlovačky, štítky, samolepky, razítka, šablony... No a jak už to bývá, dostala jsem se k němu jen málo :-/ Už jsem zase v nestíhacím módu a hasím jen to, co hoří. Softky pro Týnku hořely už dávno. Celé jaro chodila tak všelijak, nebylo kdy. Chtěla jsem úplně jednoduché, ale s krásnými nažehlovacími obrázky. Jenže sednout k plotru, vybrat na e-shopu obrázky (na tvorbu vlastní předlohy se fakt necítím) a pak je vyřezat, to je práce na půl večera.
Nakonec jen to hledání zabralo pře hodinu. Vyřezáno bylo raz dva, ale oddělení obrázku od nepotřebných přebytků folie trvalo dlouho. Vybrala jsem si složité motivy se spoustou detailů. Takže výroba nažehlovaček zabrala mnohem víc času než ušití kalhot :) Za večer ale bylo hotovo a výsledek, myslím, stojí za to.











 












Materiál: jarní soft (podlepený kostičkovým úpletem)

Střih: jako obvykle od oka - vyšel mi moc veliký, takže na Týnce dost plandají. Možná budu šít pro jistotu ještě jedny menší. Nahoře jsou kalhoty do širšího černého nápletu, dole stažené pevnou černou lemovací gumičkou.

Plotter a nažehlovačky - Silhouette Portrait, černá hladká je originální ze startovacího kitu Silhouette, reflexní mám od českého dodavatele přes kamarádku. Obrázky josu ze Silhouette e-shopu. Výhoda je, že se dá koupit i licence pro komerční využití, takže nažehlovačky můžu použít i pro šití na přání :)

4 komentáře:

  1. Ahoj,
    podle mě ty softky nejsou zas až tak velké, možná by je stačilo dole zahnout. Synek má snad všechny kalhoty ode mě dole zahrnuté- ne že bych šila do foroty, ale taky nějak nemůžu strefit střih.
    Nažehlovačky se povedly!
    Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Nažehlovačky jsou perfektní! Obdivuji Tvoji preciznost. A softky Týnce sluší:-) Hezký večer, P.

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadají parádně, to musela být piplačka...

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.