pátek 22. května 2015

Nových 101 úkolů na 1001 dní

A jsem zase na začátku. Nový tisíc a jeden den a sto a jeden nový úkol. Jsem na sebe zvědavá...


Začínám 22. 5. 2015
Končit budu 16. 2. 2018 

Bude mi necelých 34, Vojtovi bude 6 a Týnce bude 4 a půl. Možná nás bude o jednoho víc, možná ne... Možná bude všechno úplně jinak. Znáte to, Pán Bůh se nejvíc směje, když si děláme plány...

Úkoly
  • splněné
  • zatím nesplněné
  • v procesu

Celkové skóre - 13/101, 21 v procesu (nebo jsou to dlouhodobé úkoly)

Tak jedem :) Kdo jde do toho se mnou?
  1. Na začátku týdne si vždycky naplánovat práci - děti, šití, domácnost, vaření, jiné úkoly...
  2. Pravidelně aktualizovat seznam úkolů (tak 1x za měsíc)
  3. Začít chodit na angličtinu
    • chodit jsem nezačala, ale začala jsem zase lektorovat. tak to by se taky mohlo počítat :)
  4. Udělat si certifikát z Aj.
  5. Naučit se plést ponožky (uplést aspoň jedny)
  6. Občas si jen tak hrát na kytaru (ideálně aspoň 1x za měsíc)
  7. Naučit se zaplést si francouzský cop
  8. Jít konečně na to Labutí jezero
  9. Naučit se poznat po hlase 20 ptáků
  10. Naučit se 30 nových rostlin (a pěkně je nafotit)
  11. Naučit se 20 bezobratlých žouželí (a ideálně je taky pěkně nafotit, nebo aspoň blbě, prostě nějak...)
  12. Naučit se ke každé zelenině a ovoci v bio-bedýnce 2 nové recepty na úpravu
  13. Upéct medovník
  14. Udělat pravé tiramisu
  15. Uvařit 5 nových italských jídel
  16. Uvařit 5 francouzských jídel
  17. Vyrobit košíky na drobnosti do pokojíčku
  18. Vyrobit pytlíky na jídlo do dětské kuchyňky
  19. Vyrobit cestovní autodráhu pro Vojtu
  20. Vyrobit kapsáře k postýlkám
  21. Ušít Týnce přehoz na postel
  22. Ušít Jakubovi bambusové a merino tričko
  23. Ušít dětem merino na zimu a bambus na léto
    • merino už Vojtík má - tady
  24. Ušít dětem v každé velikosti dvoje kalhoty a jednu mikinu
  25. Ušít dětem v každé velikosti jarní/ podzimní a zimní soft komplet.
    • Vojta má kalhoty, Týnka kalhoty - tady i bundu, ale nafotit to...
  26. Ušít si soft. "větrovku" na jaro/ podzim
  27. Ušít si zimní soft kabátek a kalhoty k bundě, co už mám
  28. Ušít Jakubovi softshellku
  29. Ušít si soft
  30. Ušít si každý rok jedny šaty
  31. Ušít si 5 triček
  32. Každé léto si ušít jednu sukni/ kalhoty
  33. Vyrobit domácí opalovací krém
    • splněno, jako obvykle nezdokumentováno
  34. Vyrobit domácí balzám na rty
    • vyroben a je skvělý!!! - tady
  35. Vyrobit domácí pleťový krém
  36. Vyrobit domácí tělové máslo
  37. Vyrobit domácí peeling
    • započítat si ten poslední by bylo krapet nefér, takže zatím nesplněno
  38. Vyrobit domácí repelent
    • splněno, nezdokumentováno. Snad příští jaro budu úspěšnější...
  39. Vyrobit domácí čistič na okna
    • dtto. Moc nefungoval. Zkusím jiný.
  40. Vyrobit domácí univerzální citrusový čistič na všechno
    • dtto, je fajn. Používám ho na koupelnu, různé povrchy... 
  41. Každý rok vyrobit smrkový, sedmikráskový a tymiánový sirup
    • 2015 splněno :)
  42. Vyzkoušet aspoň 3 nové druhy léčivých sirupů a 3 druhy šťáv a medů
  43. Každý rok uvařit aspoň 3 druhy marmelády
    • 2015 splněno :)
  44. Každý rok vyrobit aspoň 2 druhy sirupu na běžné pití a jeden bylinný med
    • 2015 splněno :)
  45. Ušít přehoz a polštářky na naši postel
    • Polštářky mám hotové, přehoz jsem koupila. takže zatím na půl. Ale já tu deku jednou pokořím...
  46. Vytvořit fotonávod na svrchňáčky XS a klasické jednovelikostní
  47. Vytvořit fotonávod a střih na softshellové capáčky
  48. Vyrobit si troje náušnice a tři spony do vlasů
  49. Vyrobit si 5 broží
  50. Vyrobit Týnce desatery sponečky
  51. Vyrobit Týnce sponkovník
  52. Vyrobit si vlastní razítka na plotru a něco s nimi ozdobit
  53. Ušít si kabelku
  54. Ušít každý rok dětem jeden vánoční a narozeninový dárek
    • 2015 splněno, postupně doplním
  55. Každý rok dětem ušít klobouk/ šátek a kraťasy/ sukni.
    • 2015 nebylo třeba, bylo jim to, co měli. Takže splněno :)
  56. Uháčkovat Týnce každé jaro/ podzim jednu čepičku
    • 2015 nezvládla
  57. Ušít Vojtovi každé jaro/podzim jednu čepici
    • 2015 splněno
  58. Ušít dětem každou zimu 2 fleecové sady čepice + rukavice + šála
    • 2015 - možná kdyby byla nějaká zima... ale čepice a nákrčníky mají
  59. Upéct pomalu pečenou kachnu
  60. Uvařit domácí šunku
  61. Jít aspoň jednou na fotografický workshop
  62. Aspoň 1x týdně cvičit
  63. Vyrobit si fotokabelu
  64. Vyrobit Vojtovi sadu pratelných sáčků a ubrousků do školky na svačinu
  65. Vymalovat byt
  66. Založit vermikompostér
    • splněno, zatím nezdokumentováno
  67. Vyrobit obrázky do ložnice
  68. Koupit stojací lampu do obýváku
  69. Koupit a instalovat světlo do koupelny
  70. Zlikvidovat poslední krabici od stěhování
    • jo! jo! jo!!!
  71. 1x týdně uklidit v ledničce
  72. Vytvořit fotoknihy nebo alba z rodinných fotek
  73. Umístit do dětského pokoje poličky a obrázky
  74. Vytvořit na blogu sekci "začínáme šít plínky"
  75. Alespoň 1x týdně postovat článek
  76. Napsat alespoň 5 článků na téma BF obuv - recenze a spol.
  77. Napsat recenzi na všechnu vyrobenou domácí kosmetiku a drogerii
  78. Napsat článek o No Poo
  79. 1x za měsíc vyrazit na výlet
  80. Nechávat 1x ročně vyvolat fotky a dát je do alba nebo udělat fotoknihu
  81. Podívat se na vánoční trhy do Vídně
  82. Jet na dovolenou pod stan
  83. Jít s dětmi pouštět draka
    • Byli jsme několikrát, bylo to bezva. Dokonce došlo i na dramatické šplhání na strom a vyprošťování draka spojené s obveselením celé Ladronky:)
  84. Jít s dětmi 10x pouštět loď
  85. Jet každý měsíc 1x na společný cyklovýlet
  86. Aspoň 1x za měsíc si s Jakubem udělat čas pro sebe
  87. Naučit Vojtu na kole
  88. Každý den si najít čas na čtení Bible a modlitby 
  89. Pravidelně se modlit za misionáře a projekty, které finančně podporujeme
  90. Najít nové oblasti služby ve sboru
  91. Koupit si sadu filtrů
  92. Koupit si širokoúhláč
  93. Koupit si delší ohnisko
  94. Pořídit si starší pletací stroj a naučit se na něm
  95. Navštívit 3 nové zoologické zahrady
  96. Projít se po Praze jako turista
  97. Koupit pozemek
  98. Začít stavět dům
  99. Založit zahradu
  100. Pořídit dětem sourozence :)
  101. Napsat nových 101 úkolů

10 komentářů:

  1. Wau tolik predsevzeti na ukoly. Nektere bych mela taky zaradit do sveho zivota treba zase siti, kytaru a anglictinu. Inspirace nezmerna :-) no uvidime a ten strih na plinky me moc zajima budu potrebovat 2x :-) Hezky den R.

    OdpovědětVymazat
  2. 102. Naklonovat se... nechapu, jak to chcete vsechno stihnout ;-) Adela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je jednoduché. Jako obvykle neplánuju moc spát :D

      Vymazat
  3. Tak já jdu do toho s tebou, ale teda svůj seznam nezveřejňuju. Pro inspiraci se tam objevili položky jako vytřídit oblečení, udělat pořádek v šanonech a udělat od důležitých dokumentů kopie a uložit je jinde, víc se družit a taky se něco nového naučit. Zatím jsem u úkolu 80....

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jseš blázen :-D Ale fandím ti!

    OdpovědětVymazat
  5. Já si takhle píšu jen seznamy co chci ušít, jsou tam položky, které zůstávají i několik let:-( Třeba saténové pyžamo pro sebe (látka mi leží ve skříni). Ale hodně jsem se zlepšila po narození dcerky, protože vím, že je to už moje poslední mateřská a co neudělám teď, těžko kdy doženu, ať se to týká dětí, domácnosti nebo toho šití. Snažím se využít toho, že jsem pánem svého času, což v zaměstání prostě tolik nejde. Přeju ti, abys toho hodně zvládla a hlavně, abys z toho měla radost!

    OdpovědětVymazat
  6. Spoustu úkolů mám stejné, od světel do místností, přes šítí přehozů, kapsářů,vyrábění eko prostředků, až po zkoušku z angličtiny, tak snad se letos něco z toho zadaří. Jak tak nad tím přemýšlím, možná si seznam úkolů taky sepíšu, je fajn, si čas od času připomenout, co udělat a pak se podívat, jak to celé dopadlo. I toho draka chci jít každý rok se synem pouštět, nejvíc jsem se přiblížili poslední podzim, když jsme ho vyrobili a na dvorečku při bezvětří v běhu odzkoušeli:) tak snad letos to klapne

    OdpovědětVymazat
  7. Přeju ti pevnou vůli :-) Já si dělám pravidelně seznam úkolů a ony dost často "vyšumí", takže si vůbec neumím představit, že bych dělala takhle dlouhodobý plán. Ale je to slušná motivace, to na sebe takhle napsat veřejně :-) Možná se v tom časem inspiruju :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a dneska jsem přesně promrhala aspoň hodinu, protože jsem si na začátku týdne neudělala žádný seznam toho, co tento týden chci zvládnout a dneska jsem překvapivě rychle stihla veškeré klasické povinnosti a neměla jsem z čeho "vybírat" a v tu chvíli mě nic nenapadlo..tak jsem to zbůhdarma probrouzdala po internetu..což se přes den snažím úplně eliminovat.

      Vymazat
  8. Tak jo, úkoly sepsány.... Jen váhám, jestli je zveřejnit nebo ne :-)
    Jsem zvědavá, jak se mi to bude dařit plnit, některé už mám v hlavě hodně dlouho a furt na ně nedošlo, tak třeba tahle motivace zabere.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.