pátek 1. května 2015

Jitu na titulce Fleru :)

Před nějakou dobou mě jedna šicí kamarádka "nakopla", abych si založila obchůdek s fotkami na Fleru. Přišlo mi to jako dost bláznivý nápad. Ale co už, kdo nic nedělá, nic nezkazí. Tak jsem podle hesla "tož viset to tam može" obchůdek vytvořila. A upřímně mě překvapilo a potěšilo, že fotky rychle začaly získávat srdíčka (flerová verze lajků) a dost fotek se dostalo u do TOP nominací. A dneska se jedna objevila dokonce na titulce. A zrovna ta, která se mi líbila úplně nejvíc. Radost a  hrdost maximální :)



moje je ta vlevo dole ;)


Každý uživatel Fleru má možnost sestavit z inzerovaného zboží svoji vlastní nominaci na titulku. Každý den jich vzniká několik set a z nich admini vyberou 2 - 3, které se reálně objeví na titulní stránce webu. Ty pak na vás vykouknou, když otevřete Fler. Takže dostat se tam je spíš o štěstí. Může to zvýšit prodej, ale taky nemusí. Každopádně to ale hodně moc potěší :)

V tuhle chvíli už je TOP výběr zase jiný (dnes večer tematický v barvách trikolory, aby se líp fandilo). Tu "moji" topku můžete najít, když kliknete vpravo nahoře nad aktuálním TOP výběrem na "archiv" a tam už to dohledáte.

1 komentář:

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.