pondělí 24. dubna 2017

Kalhotky pro nedonošené miminko

Mamčině kamarádce se nedávno narodila vnučka, vytoužená princezna. Narodila se ale dřív a všechno běžné novorozenecké oblečení jí bylo beznadějně obří. Mamka mě požádala o pár pratelných vložek do kojící podprsenky (které jsou prostě dokonalé a chválí si je i ženy, kterým jinak látkové pleny a spol. nic neříká) jako árek. Já jsem přibalila ještě šňůrku na dudlík (nebo jakoukoli hračku) a ušila jsem dvoje maličké tepláčky. Aby měla maličká něco ve své velikosti. Jednu se třeba budou s maminkou dojímat, jak s mohla do něčeho tak miniaturního vejít :-)

Ušila jsem rovnou druhé dvoje ve stejných barvách pro Týnčino hadrové miminko. Má stejnou velikost 44-46 :-D Postřehla jsem dokonce, že mnohé maminky nedonošených miminek nakupují oblečky pro panenky, protože jsou levnější než ty "opravdové". Zvláštní... Asi nachystám střih, aby i ostatní mohli těmhle miminkům něco jednoduchého spíchnout.











2 komentáře:

  1. Za strih bych byla vdecna! Kamaradum se ted narodilo miminko jeste o 10cm mensi. Tak nejake kalhoty pro prvni dny doma ��

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné tepláčky:-). Moje dcera se taky narodila dřív, měla 44 cm, takže tohle by jí taky bylo dobře. Teď ma skoro půl roku a stále oblékne pár kousků ve vel. 56 :-).

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.