neděle 8. ledna 2017

Dárky pro miminko

I letos jsem stejně jako v posledních letech nadělovala různé DIY dárky. Mám to moc ráda a pevně doufám, že obdarovaní ocení, když jim věnuju svůj čas. Ráda peču dorty k narozeninám, ráda vyrábím dárky...

Jeden z DIY dárků byl pro miminko, které se brzy narodí do rodiny. Chrastítko, žužlátko a přebalovací podložka. Všechno z bezpečných materiálů - surové dřevo, silikonové korálky, atestované látky...

Doufám, že udělaly radost a ještě dlouho budou :)










1 komentář:

  1. Krásné, doufám, že brzo budu mít čas prohlédnout Váš blog. Hledala jsem nějakou inspiraci pro vsadku na nošení miminka a tak jsem se přihlásila k odběru. Těším se až nastuduji co tady pěkného máte.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.