sobota 9. července 2016

Chrastítka/ kousátka

Očekávané narození Edíka a několik čerstvých miminek v okolí mě inspirovalo k vyrábění kousátek/ chrastítek. Rozhodně nejsou poslední :)



Nadchly mě silikonové korálky z eshopu Silikonové korále, o kterých už jsem se na blogu zmiňovala. Pro Edu a holčičku mojí kamarádky jsem udělala chrastítka/ kousátka z kombinace silikonových a dřevěných korálků a dřevěných kroužků. Líbí se mi, jak jsou jemné a přitom výrazné, lehké a akorát do ručičky.











Pro holčičku druhé kamarádky jsem udělala do sady k pampeliškovénu kompletu jako dáreček ušaté kousátko. Moje děti mu říkají zajíc a Eda prý taky nutně nějaké potřebuju :)







4 komentáře:

  1. Krása. Kde kupujete ty dřevěné kroužky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mívají je různě ve výtvarných potřebách, já jsem kupovala na www.svicky.net

      Vymazat
  2. Taky jsem dělala pro Rózu ušaté :-) a silikonové korále mám v merku...

    OdpovědětVymazat
  3. Mohu se zeptat,jaky jste volila provazek nebo co vlastne,aby to bylo co nejvice bezpecne? Diky moc,jsou krasne!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.