čtvrtek 30. června 2016

Set pro malinkého cyklistu :)

Jedna ze zakázek posledních týdnů - plenka, body a přebalovací podložka pro miminko, které se brzy narodí dvěma nadšeným cyklistům. Zakázka, která mě strašila už i ve snech. Přišla už velmi, velmi dávno. Ale s poznámkou, že zákaznice nespěchá, miminko je teprve na cestě. No a mně když někdo řekne, že nespěchá... (někteří by mohli vyprávět). Konečně hotovo, odesláno, doručeno... A mně se ta kola pořád tak líbí, že to naše mímo asi taky bude nějaká potřebovat, až maličko odroste. Teď už žádné oblečky fakt nešiju :D


Body mělo být s krátkým rukávem, laděné neutrálně, velikost 68. Střih jsem upravila tak, aby se pohodlně oblékal a nikde neplandal při nošení. A taky aby to dobře vypadalo :) Výstřih mi nakonec vyšel poměrně ke krku, ale snad to nebude vadit. Lemovala jsem tmavě hnědým žebrovým patentem. V poslední době ho mám na lemování úplně nejraději.





Plena je klasická kalhotkovka na patentky, jakých už jsem šila moc a moc. Dlouho jsem teď ale plenky nedělala, je to přeci jen dost rutinní práce a v těhotenství jsem si užívala tu výsadu a vybírala si jen takové objednávky, které mě opravdu bavily a chtělo se mi do nich. Většinu času mi nebylo moc dobře a tak jsem si chtěla šití nechat spíš jako relaxaci než jako práci. Takže jsem si tentokrát užila i tu plenku :)
Baví mě sesazovat vzory tak, aby vepředu i vzadu jela kola pěkně tak, jak mají, a ne hlavou dolů :)



 No a podložka, drobnost na závěr. Je oboustranná, nepromokavá a pratelná, výborný pomocník každé maminky na doma, ale hlavně na procházky a cestování. V tašce zabere mnohem míň místa než ty jednorázové a je o moc hezčí :) A v nouzi poslouží i jako deka nebo pláštěnka přes kočárek.

Přibalila jsem k ní ještě drobnůstku pro zákaznici za její neskutečnou trpělivost a velmi dlouhé čekání - pár pratelných vložek do kojící podprsenky. Jako kontaktní vrstva se mi nejvíc osvědčil bambusový aksamit. je krásně jemný a hebký a vložky se nepoužívají tak dlouho, aby stačil zplstnatět. Používám i bambusové froté (to, které mám v nabídce na e-shopu), je taky moc příjemné a pokud není žádný problém s kojením, je úplně výborné. V krizových dnech, kdy je třeba mazat a léčit drobná poranění a krvácení (i to se někdy v začátcích kojení stává) je ale aksamit ještě o něco jemnější. Jako nepromokavou vrstvu jsem zvolila froté s PUL laminací. Díky smyčkám nebudou vložky cestovat a budou hezky držet přesně tam, kde mají.




1 komentář:

  1. Dobrý den,
    ten setík je naprosto báječný!! Zrovna takový bych potřebovala koupit kamarádům, kteří očekávají miminko každým okamžikem - je to přesně jejich krevní skupina. :-) Šlo by objednat bodýčko? Moc děkuji za informaci a přeji pěkný den, Jana Blatná

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.