čtvrtek 7. ledna 2016

Jedlé dárky 2015

Odhalování letošních dárků pokračuje :) I letos jsem nadělovala jedlé dárky, já je prostě ráda. Ráda je vytvářím, ráda je balím, těší mě zpětná vazba, pokud potěší... a ráda je dostávám :) Já sem prostě ten typ, co hodinu strávenou výrobou něčeho ocení víc než 12 tričko. Peníze máme, čas je to, co schází. Věnovaný čas oceňuju nejvíc. I když vím, že to nemáme všichni stejně a tak se taky kolikrát s těmi svými hand-made dárky seknu a dotyčný by raději to tričko.

Letos jsem vyráběla na přání vanilkový extrakt a švagrovi jsem dělala balíček domácích pochutin - rillettes, pickles a polévkové koření. No a mimo to jsem vařila sirup na svařák. Když jsem pak vyráběla celofánové sáčky a stříhala do nich jedlové větvičky, nemohla pořád jsem měla hlavě tu scénu z Love Actually, kde Rowan Atkinson balí přívesek :) Dárky do sáčku, k tomu větvičky, převázat, to celé do papírového dárkového pytlíčku, který jsem pro ten účel vyrobila, ten zas zavázat, ozdobit, visačku... 

Fotku hotového balíčku pro švagra ale nemám, dokončovala jsem asi tak 5 minut před odchodem na party :)









Zpětnou vazbu od obdarovaných zatím nemám, ale já jsem s tou částí, která mi zůstala za drápky, docela dosti spokojená :) Recepisy a postupy časem budou. Musím si je zapisovat na jedno místo, abych nemusela rok co rok googlovat. A výhoda blogu je, že to mám i s fotkami, jak to vypadalo, do čeho jsem to balila a tak. A pokud vás to inspiruje k vlastnímu vyrábění, tak tím líp :)






1 komentář:

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.