pátek 11. září 2015

Námořnická trička

Koncem jara jsem šila kamarádce sadu triček - 1 dospělé a 4 dětská - na námořnickou akci pro táty s dětmi. Trochu jsem bojovala s nedostatkem materiálu, na zakázku padl veškerý námořnický úplet, který jsem tu měla (a myslela, že nikdy nemůžu vyšít).

No  a teď konečně jsem se dostala taky k fotkám. Focení oblečení "na ramínku" zatím není moje silná stránka, ale snad je z fotek patrné, že trička byla fakt pěkná :)

Rukávy a spodní lemy jsem ozdobila stužkou s námořnickými motivy. Jednak jsem chtěla trička trošku rozveselit a jednak jsou pro 3 brášky a kamaráda, tak aby si je mezi sebou snáz poznali.


Detaily na rukávech



Čtyři dětská, každé maličko jiné



Detail na spodním lemu




Dospělácké tričko XXL








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.