úterý 24. února 2015

Recy - kostýmy

Minulý týden měl Vojta ve školce "maskový průvod". Nejdřív vůbec nikam jít nechtěl, není zrovna fanda organizované zábavy. A představa, že se bude organizovaně strojit do masky ho fakt nelákala. Nakonec ho nadchlo, že by mohl jít za příšeru (jo, příšery u nás pořád frčí...). Představa, že by mohl honit všechny kolem sebe, řvát "jsem příšera a sežeru tě!!" a být při tom ještě nastrojený jako modrá příšera se šupinama, peřím, zubama, drápama a rohama... Může být na světě něco lepšího? Tak jsem po návratu z hor sedla ke stroji a celý pondělní večer a úterní dopoledne potila modrou příšeru se šupinama, peřím, zubama a rohama. Drápy už jsem nestihla :-/



















Na kostým padlo nato několik starých triček, různé odstřižky fleecu a metr výprodejové umělohmotné retro teplákoviny, kterou jsem kdysi v počátcích svého šití koupila s tím, že se to vyplatí. Tak mi tu leží jen metr.

Příšeráckou čepici budu muset přešít. Udělala jsem jí ve fofru jen tak od oka a je hrbatá, vůbec nesedí. prostě pro ostudu :-/

Týnka vyfasovala Vojtovu loňskou ovečku. Podle Vojty měla být taky příšera, malá a červená, ale už nebyly kapacity a čas. Jí je to naštěstí jedno :) Ovečku jsem šla z deky z Jysku, trička a staré sukně po mojí mamce. Vojta vloni touhle dobou uměl říct v lepším případě tak to "bééé", ale Timmy byl jeho favorit, tak to bylo pro mě jednodušší (druhý favorit byl krtek, ale tam by to až tak tvůrčí nebylo).

A já jsem se zamotala do jednoho ze svých úžasných bollywoodských sárí, co mi Jakub přivezl z Indie. Abych v průvodu netrhala partu :) 

5 komentářů:

  1. Příšera je skvělá :) Opravdu se povedla. Smekám, muselo to dát práci, ale určitě to stálo za to. Ovečka je také super, je krásně roztomilá :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Kostým příšery je opravdu povedený:-) Obdivuji sladění barev. A ovečce to také moc sluší! Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Jitu kostýmy jsou úžasný! Dětem to na fotkám moc sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pááni .... naprosto bombastické!!

    OdpovědětVymazat
  5. Hrozně to obdivuji, už dva dny se k tomu vracím.fakt moc povedené, oboje. Tak šikovné ruce bych chtěla mít. Chytám se dle Vašeho návodu ušít sukni, tak jsem zvědavá jak dopadne.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.