čtvrtek 18. prosince 2014

3. narozeniny

V sobotu jsme oslavili s Vojtíkem jeho třetí narozeniny. Neskutečně to letí. Před pár dny jsme si přinesli domů miminko a dneska jsem od dětské doktorky vyfasovala na tříleté prohlídce příručku pro předškoláky. Už je to velký kluk...







Vojta si přál malinový dort s mašinkou Tomášem. Když máte dítě v prosinci, můžete si buď dort nechat vyrobit, nebo ho koupit. Na pečení a zdobení není moc čas :( Loni dort vyráběla kamarádka Katka (která mimochodem dělá nejskvělejší dorty na světě), letos jsme koupili cheescake s malinami u Hájka. A zdobila jsem já :) Chtěla jsem to tentokrát trochu zdravější, bez kil cukru a bez barviv, aby mohla ochutnat i Týnka. Modré svíčky... jiné jsem doma nenašla, můj smysl pro barevné ladění musel ustoupit Vojtově touze po sfoukávání. Bez svíček by to nebyl ten správný narozeninový dort. To ví přece každý :)

Látku na narozeninové tričko si Vojta vybral sám, chtěl se zvířátky a vodní příšery se potkaly s jeho aktuální nejoblíbenější hrou na příšery (honíte se, řvete jako příšery a když někoho chytíte, tak ho jako (a někdy doopravdy) kousnete).

A vysněná odtahovka, kterou si Vojtík vytrvale přeje už od léta, kdy měla narozeniny Týnka a on zjistil, jak to s těmi narozeninami a dárky funguje. Jen teď neví, co by chtěl k Vánocům, když už všechno má :)

1 komentář:

  1. Vojtíkovi vše nej :-) ... a krásný šití ... ostatně jako vždycky :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.