úterý 24. června 2014

Letní šaty "Mum and Me" pro Katku a Emmičku

Moje kamarádka Katka senzačně vaří. Možná proto si vybrala na svoje letní šaty látku od Amy Butler s názvem Harriet´s Kitchen (spíš ne, ale líbí se mi ta shoda náhod :)
Katka si vymyslela šaty bez ramínek a barevně ladící pro svoji malou holčičku. Dlouho nemohla najít tu pravou látku, až nakonec vybrala tuhle v Magentě. A ochotná paní majitelka pomohla vybrat látku do kombinace. Mně nejdřív přišla kombinace až trochu moc barevná, ale ve výsledku to docela dobře funguje.
Střihy na obojí šaty jsem sestavovala sama a je to zatím asi vrchol mého "návrhářského" umění. Zatím se zdá, že se dílo celkem vydařilo. Jsem moc zvědavá, jak budou holky spokojené a už se těším na fotky z akce, na kterou se v šatičkách chystají.




Snažila jsem se, aby vzor vyšel na předním i zadním dílu naprosto symetricky a nikam neujížděl (i když na fotkách to tak nevypadá)

Přední díl živůtku  sukně je skládaný.
Živůtek jsem dělala vzadu žabičkovaný, aby šaty pěkně seděly a abych se vyhnula všívání zipu do boku. Na svých šatech to nesnáším - škrábe mě, špatně se rozepíná... V horním lemu je plochá gumička, kterou jsem v jednom boku přichytila na pevno. V druhém boku je možné obě části libovolně přitáhnout nebo povolit, aby šaty dobře seděly a nepadaly.

I sesazení vzorů v obou bočních švech se celkem vyařilo. Fakt jsem na sebe hrdá :)

Maličké šaty "pillow case dress" pro Emmičku





A ještě samovýcvak na autorce pro představu.






7 komentářů:

  1. Nádhera opravdu. Musí to být rozkošné na mamince s holčičkou.

    OdpovědětVymazat
  2. Hééérgot, Vy jste kočka Jitko :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle látky moc nemusím (ony mi totiž nesluší), ale střihově super! Určitě budou matitelkám moc slušet.

    OdpovědětVymazat
  4. Och... krása! Kamarádka s dceruškou budou na akci zářit! A obdivuju Tvoji preciznost!

    OdpovědětVymazat
  5. Mě látka také moc nenadchává, ale ušito je z ní krásně. Hlavně obdiv k tomu super napojení dílů a vzorů.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.