středa 12. února 2014

Inovované kapsovky

Kapsovky (kapsové AIO) považuju (možná trochu namyšleně) za svůj top produkt. Na rozdíl od kalhotkových nebo vícevrstvých plenek a svrchňáčků, které šije kde kdo a liší se jen v detailech, jsou tyhle kapsovky téměř od začátku celé moje, originální. Střih, design... vymyslela jsem si je sama a jsem na ně opravdu hrdá. A navíc skvěle fungují.
Samochvála sice smrdí, ale na druhou stranu - proč se nepochválit, nikdo jiný to za vás neudělá ;)

Na tomhle místě se ovšem sluší poděkovat Sufi za inspiraci - úplně původní střih na plenky mám od ní a i v řešení kapsy jsem se inspirovala. I když jsem si to dál už ladila sama, a výsledek je x-tým derivátem původní inspirace, přeci jen by nebylo fér tu inspiraci nepřiznat. A navíc - bez Sufi a jejího skvělého blogu by většina švadlenek plínky asi nešila. Udělala strašně moc práce, za kterou jsem moc vděčná.

Teď jsem svoje kapsovky trochu poladila, aby líp seděly kolem nožiček (předchozí střih seděl skvěle na silnější dítě, ale průměrným mohl trochu odstávat kolem stehýnek). A hlavně jsem inovovala zadní část - vstup do kapsy a začištění zádíček. Plenka teď líp vypadá, kapsa je přístupnější a celkový dojem je podle mě mnohem lepší. Testování dopadlo dobře, nepotvrdila se moje obava, že se kapsa bude rozevírat a bude docházet ke znečištění vkládačky. Takže inovované kapsovky můžou do výroby :)






Švu uprostřed vnitřní vrstvy si nevšímejte, zapomněla jsem při šití zúžit vnitřní vrstvu a musela jsem si proto pomoct takhle. A než prodat plenku jako II. jakost, radši jsem si ji nechala doma a rozšířila svoji už tak bohatou sbírku :)
Přemýšlím, jak pojmout fotonávod. Jestli opět stylem "tak nějak", nebo to opravdu vymazlit, vyrobit střih a nabídnout ho komplet k prodeji za nějaký všeobecně přijatelný peníz. Přeci jen je s tím dost práce...

4 komentáře:

  1. Já jsem klidně pro nabídnutí k prodeji. Kdo bude chtít volně dostupný střih a postup, tak si nějaký najde, ostatním určitě nebude problém dát nějakou rozumnou částku za osvědčený střih a perfektně zpracovaný návod (a že ty Vaše jsou krásně srozumitelné). Já sama sice musím přemýšlet nad každou utracenou korunou a na jednodušší věci zatím využívám volně dostupné střihy, ale zase pokud budu chtít, aby se dílo opravdu podařilo, radši zainvestuju do dobrého střihu, než na nějakém nesedícím akorát zničit drahý materiál :-)

    OdpovědětVymazat
  2. taky hlasuji pro nabídnutí k prodeji - kolik čas jsi strávila s tím vylaďováním, zkoušením... nevidím v tom problém :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já taky hlasuji pro kvalitní střih a podrobný tutorial :).
    Českých kvalitních střihů je tady obecně málo.
    Samozřejmě tím myslím placený střih.

    OdpovědětVymazat
  4. Vytunit stih a prodat. Mas mou podporu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.