pátek 3. ledna 2014

Čepice, tentokrát z lamy :)

aneb Do nového roku s hlavou v teple

Čepka a nákrčník pro Matýska k narozeninám a jedna chundelatá sada pro mě, aby mi netáhlo na krk a uši při venčení ratolestí :)





Při zkoušení čepičky můj milovaný prohlásil, že v ní Vojtík vypadá jak ruský tankista a ta hvězda na čele to hezky doplňuje. Děkuju pěkně :D





Se svojí čepkou jsem si vyhrála, lemovala jsem tenkým úpletem na čtvrtiny a bylo to žůžo labůžo :) Pořád se mi tahle technika nechce dařit podle mých představ. Asi je to rukama... Ale co už, hlavně, když souží. Většina kupovaných je ušitá hůř, tím se pořád utěšuju :)

Přeju vám všem dobrý start do roku 2014, děkuju za přízeň, trpělivost, shovívavost (překlepů je pořád víc, než je mi milé) a spoustu ohlasů. Jsem strašně ráda, že blog slouží, že stránky o plínkách pomáhají začátečníkům zorientovat se v moderním látkování a šicí příspěvky zase inspirují k dalším šicím pokusům.

2 komentáře:

  1. Většina kupovaných je ušitá hůř...to si říkám, když šiju trika. A čepička s hvězdou je opravdu hezky stylová :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jituš i Tobě krásný nový rok:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.