středa 20. listopadu 2013

Čepičky a nákrčníky s květinkami

Pokračuju v šití čepiček, pohled z okna je mi velkou inspirací :) Tentokrát je to variace veskrze holčičí, fialová s květinkami pro Valentýnku a pro ještě jednu holčičku, miminko jedné mojí milé zákaznice. Přála si čepičku podšitou bavlnou s nákrčníkem a rukavičkami do sady. Původně chtěla něco neutrálního, ale nic se mi nepodařilo vymyslet. Nějak ty neutrální věci neumím. Prostě jak se řekne "holčička", vidím růžově :D
Oko mi padlo na elastický úplet s fialkami, který se krásně hodí k fialovému fleecu, který jsem kdysi koupila v nějaké hromadné objednávce, upřímně ani nevím proč. Ta barva mi nesluší, holčičku jsem tehdy ještě ani nečekala... No, teď na něj došlo :) A do kombinace jsem vybrala několik barev fleecu z tašky, která mi zabírá místo v syslírně. To jsme pro změnu s několika kamarádkami ze šicí diskuse hromadně objednávaly odstřižky fleecu z Aestheticu. Další kup, který jsem "nutně potřebovala" a pak mi totu zůstalo. A teď jako když najdu :)
Jestli taky syslíte, koukněte k Sufi na blog, má tam výbornou syslící anketku. Uvidíte, že nejste samy :)

No a konečně taky nějakou tu fotku, že :)


Dvě čepičky - menší s "oušky" a větší s bambulí, obě jsou klasické dětské ušanky. Střih na tu "helmičkovitou" postupně vychytávám, pořád to není ono. Dolní lem a uši sedí hezky, ale vršek je pořád podivně hranatý... :-/ S aplikacemi jsem si vyhrála, vystřihování z fleecu kupodivu není vůbec tak snadné, jak jsem si myslela. Z plastických lístečků jsem ale nadšená :)





Nákrčníky jsou moje klasika, bumerangový tvar se mi osvědčil. U ležících miminek by ani nebylo potřeba zapínání, cípy se jen někam zastrčí. U staršího jsou patentky fajn, tak jsem je přidělala i na tyhle nákrčníky, aby vydržely i na příští zimu. Jen došiju větší čepici a bude :)




A tady celá sada pro Valentýnku


A celá sada pro druhou holčičku - čepička, nákrčník a rukavičky.


Přeju pokud možno co nejpříjemnější podzimní dny :)

4 komentáře:

  1. Krásné! Aplikace jsou podžehlené vlizelínem nebo rovnou našité na čepičku? Chystám se na čepičkovou smršť a chci je trochu oživit ;-) Díky Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný soupravičky! Ty lístečky se mi taky moc líbí, jestlipak na ně u nás taky někdy dojde. Teď se pachtím s pytlíčkama na adventní kalendář.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.