středa 23. října 2013

Fialový komplet "mini zoo"

Pokračuju v šití holčičích oblečků pro Valentýnku. Tempo mám žalostné, o to větší mám radost, když je něco konečně hotové :) Tentokrát komplet do fialova - tepláčky, čepička a volánková mikinka. 



Čepička je úplně jednoduchá se dvěma růžky, tepláčky jsou upravené podle střihu z Ottobre 1/2004. Mám ten střih ráda, je hezky volný a prostorný pro látkové plínky, nemám zatím potřebu vymýšlet jiné. Ale časem mě určitě taky  omrzí a budu inovovat :)


S mikinkou jsem si vyhrála podstatně víc. Potila jsem ji 4 dny :-/ I když má spoustu much, jsem s ní celkem spokojená. Střih jsem sestavovala asi ze 4 různých (základní inspirace je několik střihů z Ottobre 1/2012), hlavně rukávy měly být kratší a širší a celkově by se asi víc vyjímala na chodící holčičce, ale to nevadí. I tak jsem na sebe hrdá. Nevypadá to, ale byl to fakt fuška :)


Využila jsem toho, že mám doma elastickou teplákovinu a elastický úplet v úplně stejném odstínu. Náplety tepláčků, čepičky a lemování mikinky je z úpletu, zbytek mikinky je z teplákoviny, takže bude trošku teplejší než obyčejné tričko. Zapínání jsem udělala tentokrát slzičkové vzadu na krku. Je to práce navíc, ale je to takové hezky holčičí :) A vepředu pár zvířátek, aby to bylo veselejší. Aplokace jsem jako obvykle podžehlila vliesofixem a mikinu z rubu odtrhávacím vlizelinem. Krásně se pak obšívá a pružná látka se nevytahá a nepokroutí. Šila jsem dvojitou nití stehem, který vypadá jako hřebínek. Prošívání lemů je klasicky dvojjehlou. V pase je žabičkování, kupodivu i ta teplákovina se nařasí moc hezky :)



A tady ještě celý kompletek a několik fotek na majitelce :)




Zvířátková látka je smetanový obloulíc z produktservisu (sem tam mají jejich látky některé e-shopy - třeba sijemdetem, gabinka, unuodesign nebo nově látky chameleon). Fialový jednolíc a teplákovinu (a samozřejmě spoustu dalších barev) dostanete na batani.

Tepláčky a čepičku jsem šila rovnou 2x (střihla jsem omylem 2x pravou nohavici :D ), takže jeden set je volný. Jestli se vám líbí, podrobnější info najdete tady.

Přeju všem hezký podzimní den :)

3 komentáře:

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.