čtvrtek 18. července 2013

A další várka plínek na objednávku :)

Moc mě těší, že mi zpět přichází pozitivní ohlasy a naprosté většině malých zákazníků plínky krásně sedí. Několik fotek přímo na miminkách najdete na mojí FB stránce. Ještě tak dva týdny objednávek a přibudou zase články s neplenkovými šicími výtvory - kovářova kobyla totiž chodí už dlouho bosa. Potřebujeme spoustu letního oblečení pro Vojtíka. A taky nějaké přivítací oblečky pro miminko :)


Pestré kapsovky uvnitř s bambusovým aksamitem - stala se z nich tak trochu putovní záležitost. První mamince neseděl střih, druhé vnitřní materiál (aksamit v kapsovkách rozhodně nevyhovuje každému). Tak doufám, že už doputovaly a současná majitelka je spokojená :)

Jedna velmi pestrá a jedna klasická kapsovka pro dvě kamarádky.

 Dvoubarevná kapsovka a sladěný pytel na plínky pro chlapečka. Mráčkový PUL se mi strašně líbí :)

Kalhotkové plínky uvnitř s bambusovým aksamitem - přání bylo, aby to bylo hezky pestré.

Úplně poslední kousek PULu Retro cars padl a tuhle dvoubarevnou kapsovku uvnitř s aksamitem.

Jahůdková kalhotkovka pro chlapečka. Maminka si objednala zelené obšití a patentky. Asi by mě nenapadlo to takhle zkombinovat, ale jsem nadšená. A asi ji budeme taky nutně potřebovat :)

Dvě barevné kalhotkovky v holčičím provedení. Proužkovou taky budeme potřebovat :)

Ooga lila svrchňáčky byly ihned k prodeji a obratem odputovaly za novým majitelem. Můj asi nejoblíbenější vzor PULu za poslední dobu. Včera jsem neodolala a koupila ještě jeden kus pro nás, patrně poslední v celé České republice. Ale nedám ;)

Tři holčičí kalhotkovky s aksamitem. Berušek už jsem pár vyšila, ale fialky jsem šila poprvé. Jsou sladké a moc se mi líbí :)

Safari a pejskové uvnitř s aksamitem.

Berušky a rybičky - asi na dlouho úplně poslední. Výrobce se netváří, že by je chtěl tisknout znovu. Škoda, je to můj oblíbený vzor. Prodávají se jen v jiných barevných kombinacích, které se mi ale nelíbí.

Dvoubarevná kapsovka a sladěné pytlíky na plínky

Čím dýl ty plínky šiju, tím víc mě to baví. Je to sice sériovka, ale tolik vzorů a barev, většina maminek mi nechává volnost v kombinování barev... Můžu si užít dosyta a netrápí mě, kolik nás to stálo :) 
Miminko ale bude potřebovat několik kousků plínek v menší velikosti, pár vícevrstvých plínek a nějaké nové svrchňáčky, takže jakmile dokončím objednávky, budu ještě chvilku pokračovat s plínkami pro nás. Moc se na to těším, budu ladit nové střihy a to je vždycky dobrodružství. 

7 komentářů:

  1. Jé, ty jedeš! Měla bych se taky pustit do nějakých svrchňáčků, PUL nakoupený, ale nějak se mi nechce, pořád se vymlouvám, že nevím, jak velké miminko bude:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. udělej jednovelikostní, dřív či později do nich miminko doroste ;) Já se za pár týdnů pustím do velikosti 3-8kg, ty nám tak dvoje chybí

      Vymazat
  2. Pááni, to je pěkná hromádka:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera !!!
    já se zasekla u šití vkládaček, a vzhledem k tomu, že je Aňuli skoro rok a půl a Honzin konečně pochopil, na co je nočník asi už žádný plínky šít ani nebudu ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Máš to moc krásné. Jak šiješ prosím ty vícevrstvé?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ještě jsem je nešila, je to teprve v plánu :) Ale určitě se podělím :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.