pondělí 24. června 2013

Další plínky na objednávku

Pokračuju v šití objednávek plínek a dalších přebalovacích nezbytností a nic jiného nestíhám. Tak aspoň pár fotek, ať můžete nakouknout, čím se poslední týdny zabývám... Musím říct, že mě to šití objednávek chytlo. Nejhezčí ale je, když chodí pochvaly od spokojených majitelek :-)



Sovičkové a bubákové jednovelikostní svrchňáčky. Škoda, že bubáci v lila variantě už nikde nejsou... :-(

Berušková a autíčková kalhotkovka. Berušky jsem koupila, kdybych snad náhodou čekala holčičku. Zatím z nich šiju pro cizí :-) Ale z autíček má Vojtík pyžámka.

Malí námořníci a rybičky - můj oblíbený vzor, Vojtík z něj má pyžámka. Kalhotkovky s barevným aksamitem.

Další plínky pro holčičku (taky jsem syslila, co kdyby v bříšku jedna byla :-)

A znovu berušky,  tentokrát v barevnější variantě.

Sada froté plínek pro malou Emmu

A klučičí plínky z látek, které si zákaznice sama vyhlédla u Gabinky. Safari i pejsci měli úspěch, budu muset přiobjednat :-)

A ještě přebalovací podložky a ubrousky do sady

Přebalovací podložky podruhé, tentokrát s jahůdkami a autíčky. Tahle součást výbavy mě začíná vážně bavit :-)

Sovičkové a květované jednovelikostní svrchňáčky. A zároveň poslední kousek soviček, co jsem měla doma :-(

Další rybičky (předposlední kousek ze skladu, už bude jen jediná. Pokud se výrobce neumoudří a nenechá natisknout další...). A k tomu sovičkový sáček a svrchňáčky retro cars. Ty auta jsou pro mě jeden z vůbec nejhezčích klučičích vzorů. Doma je máme hned 2x :-)

Sada dlouhých vkládaček (jinak vkládačky ani nefotím, není na nich nic k vidění.  Ale tahle sada byla taková hezky barevná.. :-)

Sada kapsovky, vkládaček a sáčků na plínky a další potřeby z barevných bubáků. Jediný kousek, který s emi podařilo ulovit. Tenhle vzor je prostě vždycky hned fuč :-(

5 komentářů:

  1. Jé, ty jsou krásné...a úplná velkovýroba:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný x-) A mám dotaz - jak všíváš ten zip do pytlíků? mě se totiž ten PUL vlní a ty ho máš dokonale rovný - zkoušela jsem kráčející patku + zipovou patku a nikdy to není úplně ono...a jen podhrnuješ nebo děláš výpustku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za pochvalu :)
      Při všívání zipu našpendlím, prošiju dlouým stehem ze strany zipu kráčející patkou a pak ještě jednou načisto se zipovou patkou. Je to ve výsledku rychlejší, protože to vyjde rovnou hezky a nemusím párat a opravovat :) A vždycky po straně zipu. Když šiju po PULu, tak se mi vypatá a vypadá to ošklivě.
      Je jen podhrnutý, víc to neřeším. Není to nijak namáhaná věc a zevnitř se nikdo nekouká :)

      Vymazat
    2. a teda metoudou pokus - omyl jsem dospěla k závěru, že kostěný zip a PUL nejdou dokromady. To byla práce za trest...

      Vymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.