úterý 23. dubna 2013

Konečně tučňáci :)

Úžasné české tučňákové úplety jsem koupila už kdo ví kdy. Dlouho čekaly, až mě napadne něco, na co by šly dobře použít. zatím jsem z nich střihla jen na plenky. Když jsem konečně došila všechny (nebo skoro všechny) plínkové úkoly, konečně mám čas na šití pro Vojtíka. A krásné jarní počasí mě motivuje k vymýšlení nových věcí. O víkendu jsem se tedy konečně vrhla na tučňoše a vznikla mikina, dvě jarní čepičky a nákrčníky.


Mikina je podle střihu Danai z Farbenmixu. Pořád s ním nějak nekamarádím, přijde mi hrozně volný kolem krku, i když jsem tentokrát střih upravovala. Mikinku jsem střihla z tenkého a úžasně příjemného bambusového výplňku z Moraviatexu a podšila ji mikroplyšem z Dadky. Při sešívání jsem se trochu zapotila, ale ve výsledku jsou všechny švy krásně schované, jediný nezačištěný je dole přišití nápletu. Šlo by tedy v klidu šít i na rovnostehu, i když díky overlocku to jde mnohem rychleji od ruky.





Čepičky a nákrčníky jsou z bambusového francouzského froté (víceméně je to taky tenký výplněk) z Šijem dětem. Je to strašn hezká, příjemná látka. Kdysi jsem ho v nějakém pomatení smyslů metr koupila a od té doby moc nevím, co sním. Krémová barva jaksi není na klučičí oblečení úplně praktická. Hodilo by se báječně na miminkovské oblčeky, ale těch máme tolik, že nevíme, co s nimi. Tak ho pomalu zužitkovávám na drobnosti.
Čepička na uzlík je podle vyzkoušeného střihu z mimibazaru, rohatá čepice je volně podle Caramilly




 
Nákrčníky jsem střihla od oka. Jsou super na chladnější rána, aby netáhlo na krk. Zimní fleecový se parádně osvědčil, tak prostě potřebujeme jarní do sady :) Dají se zapínat několika způsoby, takže jsou vždycky tak akorát.





 A nakonec aspoň jedna fotka v akci :)


2 komentáře:

  1. opět pěkné kousky a ten ozdobný steh, mmmm...

    OdpovědětVymazat
  2. Mikča je parádní! Ty volnější střihy jsou nejlepší, dítko se tak necítí jak zakuklená housenka:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.