pondělí 27. května 2013

Sáčky na plínky

V týdnu jsem šila na přání kapsovku z veselých sloníků. Zbyla spousta odstřižků, takže jsem je zkombinovala se světle zeleným PULem a našila 4 sáčky na plínky v různých velikostech. 2 pro nás a 2 na prodej. Velké jsou na použité plínky nebo třeba mokré plavky, malé na žínku, látkové ubrousky, dudlík nebo třeba malou svačinku. Já je budu používat na látkové ubrousky.



Pytlíky na plenky a další nezbytnosti na prodej
A ještě detail štítků :)
A když už jsem byla v tom kombinování, ušila jsem ještě do sady svrchní kalhotky. Taky půjdou do světa.

Jednovelikostní svrchní kalhotky na prodej



Líbí se vám? Bližší informace o mých výrobcích na prodej najdete tady.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.