úterý 7. května 2013

Recy - dětské kalhoty z rukávů od košile

Dostala jsem několik košil po tátovi, jestli by se mi nehodily na recyklaci pro Vojtíka. Jasně, že hodily :) Pomalu se zase blíží pařáky, potřebujeme lehoučké kalhoty na doma, ale hlavně do kočárku. V plánu byly super rychlé kalhoty z rukávů na 3 švy podle hesla "ani kapka na zmar". Ale jak už to bývá, čím lacinější materiál, tím míň u práce přemýšlím. Špatně jsem šmikla, bylo třeba zaimprovizovat a vznikly dvoje prdeláčky :) Sedí krásně, jsou opravdu lehoučké a úžasně originální :) Úplně mám před očima parádní gatě z některých manželových košil, ale on si je hlídá jako oko v hlavě :D








Gumu v pase jsem tentokrát nedávala do tunýlku, ale našila napevno. Chtěla jsem použít měkčí, ale ta se v tunýlku zkroutí a mohla by se zařezávat. Našila jsem ji na overlocku, zahnula a po líci prošila dvojjehlou s širším rozpichem. Výsledek není dokonalý (měla jsem šít dál od okraje), ale jde to :)



5 komentářů:

  1. Parádní! Taky mám teď střižený rukávy :-)

    OdpovědětVymazat
  2. na tieto gaťuldy som natrafila niekedy v roku 2013, keď môj prvorodený bol ešte maličký. potom som zabudla a spomenula som si, keď je druhorodená v tom správnom veku. už mám ušité, čakám, kým sa zobudí aby sme skúsili :) Katka

    OdpovědětVymazat
  3. Teď se na ne chystám,jen nechápu pořádně to nasiti te gumy... :-\

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.