sobota 25. května 2013

Končně jsou tady...

... štítky s mým vlastním logem :)

Dlouho jsem o nich snila, dlouho jsem je vymýšlela a nakonec asi trochu překombinovala. Takže se pořád nějak nemůžu rozhodnout, jestli jsem spokojená nebo ne. Ale čím dýl na ně koukám, tím víc se mi začínají líbit.
V krabičce jich dorazila celá tisícovka. Jsem zvědavá, kdy všiju poslední :)


A první jsou už na svém místě.



7 komentářů:

  1. Moc hezké!!! Taky tu "svoji cedulku" vymýšlím...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak teď jen nezměnit jméno :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příjmení už jsme změnila před lety a křestní snad měnit nebudu, už jsem si na něj zvykla :)

      Vymazat
  3. Jsou parádní! Já už mám logo vcelku v hlavě, jen se nemůžu odhodlat k tomu, zadat ho někam. Mám tip na firmu, která tiskne, ale ty je máš vytkávané, můžu se zeptat odkud?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou z Etky. Chtěla jsem tkané, aby vydržely náročnější praní.

      Vymazat
  4. jsou uplně nejlepčí štítky :-))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.