čtvrtek 16. května 2013

Pyžamka pro Vojtíka

Vojta vyrostl ze všech pyžamek, takže jsem střihla rovnou na čtyři nová. Vždycky dvě a dvě do sady, kombinace oboulíců z Wendy a prostřihů jersey z Dadky. Jsou to všechno krásné a moc příjemné látky, hezky drží tvar i barvy a dobře se z nich šije. Jen tím mým šnečím tempem mi to zabralo pomalu týden... Všechno je zatím dost veliké, ale díky nápletům nikde nic neleze ani neplandá a aspoň hodně dlouho vydrží :)



 




Střih na trička a obrázkové kalhoty jsem si upravila podle Ottobre 2004/1, střih 1 a 2, prdeláčky jsou moje vlastní, volně podle Big butt baby pants z Made By Rae. Lemování triček jsem dělala podle Ekozahrady (lemování proužkem na třetiny). Je to jednoduché a vypadá to dobře. Akorát oproti návodu jsem vynechala obšití proužku overlockem. Proužek jsem střihla širší, našila na výstřih, založila, prošila dvojjehlou a obstřihla. Drží to dobře, nepáře se to a vypadá to taky hezky. 
Super postupy pro začátečníky na šití dětských oblečků najdete taky u Taf.

4 komentáře:

  1. Jsou naprosto skvělé a parádní!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné kombinace barev to se Vojtíkovi bude spinkat...jsem ráda, že jsem objevila nový blog plný krásných věciček.Lucka

    OdpovědětVymazat
  3. Nadherne pyzamka! Muzu s ezeptat na to siti napletu, ty musi mit mensi obvod nez to, k cemu ho prisivam a pri siti lem natahuji, aby to potom pruzilo a stahovalo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, náplet by měl být kratší, než je obvod konkrétního dílu oblečení. U mikin nebo na spodním okraji trik může být i stejně dlouhý a má spíš dekorařní funkci, nestahuje. V pase ale urřitě musí být kratší, aby kalhoty nepadaly :) Při šití lem natahujete a látku ne, přesně, jak píšete :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.