středa 16. srpna 2017

Zavinovačka a taška na kočárek pro panenky

Ráda dávám šité dárky a vždycky mě potěší, když si někdo přeje něco ušít jako dárek pro svoje dítě. Naposledy to byla taška na kočárek a zavinovačka pro panenku pro moji neteřinku. Byl to dárek ke druhým narozeninám a kočárek s panenkou byl hlavní dárek od celé velké rodiny. To je výhoda, když máte tolik tet :)

Kočárek je bílo světle zelený s tmavě šedými plastovými částmi a sestra má ráda spíš jednodušší styl, žádné kudrlinky, zvířátka a podobné "dětské" zdobení. Tak jsem mohla zůstat věrná svému vkusu a kombinovat bílou,šedou a černou, tentokrát právě se světle zelenou, aby se to všechno hezky barevně propojilo.




Na tašku jsem zvolila úplně jednoduchý střih se zapínáním na patentky, aby ji i maličká holčička snadno zvládla otevřít a zavřít. Je z černého softshellu, který se snadno udržuje a nepouští barvu. Tašku bude možné prát klidně na 60, aniž by hrozilo, že se zapere. Navíc se snadno otře hadrem. To by mohlo být praktické :)
Uvnitř je podšívka z bavlněného plátna s jemným světle zeleným puntíčkem a oboustranně zažehlovací silnější výztuha. Taška hezky drží tvar. Patentky na popruhu. A jednoduchá aplikace. A knoflíček :)





U peřinky jsem udělala chybu v odhadu. nějak jsem si neucvědomila, jak malá je holčička a její panenka a ušila zavinovačku v klasické velikosti na miminko, tedy 80x80. Do kočárku se nevejde a panence je obří. Zato živá sestřička si ji užívá :) A mně čeká šití znovu, tentokrát ve velikosti opravdu pro panenky...













A teď honem do šití pro moji vlastní holčičku, která už má kočárek dva roky a tašky a peřinky se pořád ještě nedočkala. Kovářova kobyla...



2 komentáře:

  1. شركة المثالية للتنظيف بالاحساء

    تقدم لكم افضل خدمات التنظيف ومكافحة الحشرات ورش افضل انواع المبيدات الامنة والفعالة بالمنطقة الشرقية وتضمن لكم العيض في منزل امن نظيف خالي من الحشرات باسعار مناسبة فتعد شركة المثالية للتنظيف بالاحساء افضل شركة تنظيف بالاحساء تواصلوا معنا من اجل الحصول علي خدمات الشركة بجودة واسعار رخيصة

    شركة المثالية للتنظيف بالاحساء
    شركة المثالية لمكافحة الحشرات بالاحساء

    http://elmthaly-group.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.